de afgelopen week

Deze week begon met veel klachten in mijn knie

niet echt fijn.

toch naar de fichio gegaan

deze week rustig aan gedaan.

Heb al erg lang last van ongecontroleerde bewegingen

dat si niet fijn.

het was onbduidelijk waar ze vandaan komen.

Nu weten we dat het door medicatie komt.

als je die veelvuldig in moet nemen kan er een beweegstoornis ontstaan het heefty een hele moeilijke naam.

was kiezen tussen twee dingen.

of mindere medicatie met het gevolg dat je weer meer pijn klachten kreeg en was niet duidelijk als die bewegingen weg gingen

of toch door slikken en kiujken waar het schip strant.

dus nu maar afwachten.

 

Donderdag en vrijdag had ik weer heel veel last van men spierewn ondanks de ontspannende massage moet wel zeggen kon me wel redelijk ontspannen.

Vrijdag toch gaan werken maar toen ik thuis kwam ben ik wel; meteen op bed gaan liggen had veel hoofdpijn en men nek en schouderes deden zeer.

veel warmte op men spieren deed me wel goed.

Ben op tijd naar bed gegaan en nu gaat het gelukkig ietsjes beter.

 

Zaterdag ga uik wel even zwemmen of ja van zwemmne komt ewr niet veel het zijn meer oefeningen.

kijken hoe het gaat.

Vanmiddag heb ik wel zin in krijg een vriendin van kempenkamp op bezoek.

dat vind ik echt heel fijn.

Reactie schrijven

Commentaren: 0