Weekend

Zaterdag heb ik gezwommen op het rijtven.

was we lekker ondanks ik erg moe was en de groep drukker is geworden is het voor me soms lastig om het bij te benen.

Toen ik thuis kwam kwam rond 14:00 Hilde op bezoek we hebben lekker kaarten gemaakt en gezellig geklets het was echt heel gezellig toen Hilde er was.

voor we het wisten was het al weer tijd voor haar om nbaar huis te gaan.

'savond heb ik niet zo veel gedaan was nog steeds erg moe.

ben rond 21:00 op bed gaan liggen.

Zondags smorgens heb ik eerst de slaap kamer schoongemaakt en smiddags ben ik even naar men ouders geweest.

toen ik terug kwam was ik erg moe voelde het in men hoofd maar ben maar niet op bed gaan liggen want dan slaap ik vanacht mischien niet en dat is ook niet fijn als je snacht niet slaapt.

rond half 4 beneden even wat gedroneken en na de hand rustig even wat typen.

daarna even eten warm maken en 'savond ook niet zo veel meer doe lekker rustig wat tv kijken en mischien nog even op de computer.

Morgen weer een nieuwe dag voor het werken.

Reactie schrijven

Commentaren: 0