Ontspanning maar toch heel veel pijn

DEze week vanaf woensdag heb ik erg veel last van men spieren en men lichaam.

Op het werk was het druk er werd vaak veel gevraagt.

Niemand heeft het in de gaten dat sommige mensen me toch over vragen door me dingen te laten doen die ik niet aan kan.

ik kan het wel maar het is te veel.

Vind het moeilijk om men eigen Grenzen aan te gevem.

Omdat ik het zo graag wil maar merk dan dat het te veel is wat ik zelf niet wil.

 

Donderdag heb ik voet reflex gehad dat was wel prettig maar deed ook veel zeer er zaten weer heel wat punten flink vast

Het is eigenlijk best wel vreemd dat in je voeten al je spieren en gevrichten en alles terug komt.

Bijvoorbeeld als je nek heel erg vast zit kunnen ze dat in je voeten voelen.

Daarna naar huis gegaan en bven rond half 2 op bed gaan liggen ik was zo moe heb ook wel wat geslapen.

In de na middag had ik Tactiel Stimulering dat is een aanrakings massage http://www.schooloftouch.nl/ hier staat op wat het is.

Daar voelde ze ook dat men spieren weer flink vast zaten.

HGet was wel fijn was wel ontspannent.

'savond niet zo veel gedaan rusten en op tijd naar bed.

 

Vandaag Weer gewerktt tot 12 uur was niet zo vee lte doen maar de afdeling was erg druk wat niet fijn was hielden ze er maar rekening mee dat er ook mensen zijn die er niet goed tegen kunnen.

Smiddags eventjes wat boodschappen gedaan en op bed gelegen.'savond ook rustig aan doen.

 

Morgen ga ik met een Vriendin naar de crea beurs in Eindhoven.

Wel leuk maar zal het na de hand wel voelen maar jah dat hebbe nwe er wel voor over.

Lekker leuke dingen doen.

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0