Week 8

Donderdag ben ik vrij geweest heb hier thuis wat opgeruimt en de bad kamer gedaan.

Smiddags had ik ineens geen internet meer alles geprobeert maar helaas.

Dus maar upc gebelt.

Kreeg een andere modum op gestuurt.

dus helaas een paar dagen geen internet.

Maar ja dat overleven we ook wel en ik moet zeggen heb het niet echt gemist.

Smiddags heb ik massage gehad was weer fijn.

Vrijdag heb ik gewerkt tot half 3.

ZAterdag ben ik gaan zwemmen was wel leker maar was erg vermoeient daarna naar een verjaardag.

'savond ben ik thuis geweest.

Zondag had ik ook een verjaardag van een bewoner hier in de flat.

WE gingen brunchen in Deurne.

Maandag ben ik ook weer gaan werken was niet veel werk te doen.

Er werd me gevraagt of ik bij het Adtc wat dingen uit wou zoeken en de spullen een plek te geven.

Want die afdseling is verhuist wel een stukje kleiner geworden.

Dit ging goed.

12 uur ben ik naar huis gegaan smiddags bij de Cirkel een workshop schrijven gehad was leuk.

Heb die  dag wel veel hoofdpijn gehad dat was niet fijn.

ávonds had ik fichio.

Dinsdag ook weer gewerkt niet zo veel gedaan heb wat kaarten gemaakt.

Daarna weer naar de fichio.

Dacht daarna weer internet te hebben want had de modum op kunne nhalen bij het postkatoor maar helaas kreeg hem niety aan de praat.

Daarom is er woensdag een monteur geweest en heeft wat dingen vervangen.

Zoals je ziet heb ik nu weer internet.

Ik heb hetn iet zo gemist maar echt makkelijk was het niet als je geen telefoon en internet hebt.

Smiddags heb ik voet reflex gehad heb veel last van men onderrug niet echt fijn.

Reactie schrijven

Commentaren: 0