27 t/m7 Maart

27 Februari ben ik op donderdag gaan werken omdat we een jubelium hadden.

Werke die dag van 8 tot half 5 was wel vermoeient gelukkig kon ik wel wat werk doen van de snoep afdeling schuim in pakken in servetten.

Dat was wel leuk om te doen kon het op mijn eigen werk plek doen.

de dag schoot gelukkig wel op als je wat te doen hebt.

rond vier uur zijn we naar de kantine gegaan omdat we een 40 jarig jubelium hadden.

al een hele tijd was dat.

Het was erg leuk en lekker eten rond half 7 was ik thuis helemaal uit geput was toch wel een lange dag.

 

Vrijdags ben ik naar het centrum geweest even naar de bieb en ben bij Downies en brownies wat gaan drinken vind dat een leuke zaak om lekker wat te drinken en wat lekkers te eten.

Het presoneel is erg vriendelijk.

Smiddags ben ik even op bed gaan liggen maar niet lang.

 

Zaterdags ben ik gaan zwemmen op het rijtven of ja oefeningen in het water.

 

Smiddags ben ik op bed gaan liggen ik was erg moe.

'savond heb ik niet veel meer gedaan.

Zondags ben ik thuis gebleven niet naar de optocht wezen kijken.

maar thuis wat gerommeld.

 

Smanndags ben ik gaan werken was lekker rustig had alleen niet veel werk dus dat was wel jammer dan maar wat geknipt.

 

'savond moest ik wel naar de fichio wat oefeningen gedaan en men spieren los gemaakt.

 

Dinsdag ook weer werken had gelukkig weer wat werk van de snoep afdeling.

ik was erg moe doordat ik niet goed geslapen had dus veel last van men lichaam.

Swoensdag ben ik ook gaan werken op men verjaardag maar vier het toch zondag pas.

 

Gelukkig weer wat werk van de snoep afdeling.

toen ik thuis kwam heb ik het rustig gedaan want ik was wederom erg moe omdat ik weer een nacht niet goed geslapen had.

gelukkig had ik om half 3 weekent

'savond ben ik met mijn BuurVrouw wat gaan eten was ook nog voor haar verjaardag we zijn bij Charley Brown geweest was erg lekker en gezellig.

 

Donderdag ben ik naar de cirkel geweest was weer mozaieken.

en smiddags even naar de kapper.

verder niet zoveel gedaan om half 5 had ik massage.

 

Vandaag ook rustig doen vanmiddag boodschappen.

want het wordt een vermoeient weekent.

Reactie schrijven

Commentaren: 0