Tuin en verjaardag 8 t/m12 Mrt

Zaterdag 8 maart hebben ze hier bij de woonvoorziening de tuin gedaan.

ik heb eerst mee geholpen met de koffie en thee en daarna een klein beetje bladeren in de kruiwagen doen.

het was lekker weer dus fijn om buiten te zijn.

rond 14:00 hadden we het wel gehad en zijn er mee ge3stopt er was hard gewrkt.

ik was helemaal op en erg moe.

'savond heb ik ook niet veel meer gedaan ik voelde mijn spieren heel erg.

 

Zondags heb ik mijn verjhaardag geviert ik was nog steeds heel erg moe en men rug en nek deden wel pijn.

Maar het was wel een leuke dag.

Ik had leuke dingen gekregen.

Ik was heel erg moe op het einde van de dag.

 

Smaandags ben ik wel gaan werken maar ik was echt heel moe en erg duizelig.

'savond ben ik eventjes naar de fichio gegaan maar was wel moe dus heb niet veel gedaan.

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0