Opendag

12 Maart ben ik op controle geweest bij de Pijnpoli Maar wat ging het allemaal erg snel.

Hij vroeg me dingen die je niet kon beantwoorden van o hoeveel minder pijn had je bij de behandeling en er voor nou na 8 weken kon ik dat echt niet meer zeggen dat is te lang.

We hadden het kennelijk bij moeten houden want er werden dingen gevraagt die geen ander kon beantwoorden.

Met als gevolg dat we nu dus weer 5 keer naar de pijn ploie moeten voor dezelfde medicatie maar nu dan toch maar bij houden.

 

Ik vond dat niet zo prettig want nu wisten we nog niet hoe en wat hij is de vorige keer niet duidelijk geweest.

 

Vrijdag ben ik 'savonds naar mijn zus geweest die waren 12,5 jaar getrouwd.

 

Zaterdags hadden we hier in de woonvoorziening open dag.

We dachten van  te voren dat het niet zo druk zou worden.

Maar vanaf kwart over 11 hebben we contunie rondgelopen en uitleg gegeven er waren een [paar bewoners die hun appartement lieten zien.

we hadden niet eens de kans om rustig wat te eten tussen door.

om 16:00 was de opendag voorbij in totaal hebben we 16 rondleidingen gegeven en er waren groepen bij van 8 personen we waren aan het eind allemaal erg moe.

Dus sávond maar niet zoveel gedaan.

 

Zondag had ik nog een verjaardag ik ben er eventjes naar toe gegaan

en lekker op de fiets het was lekker weer.

Rond 16:00 uur was ik thuis.

 

Smaandags weer werken.

Woensdag avond ben ik naar het Synchroonzwemmen gegaan was gelukkig niet zo druk.

Heb de muziek gedaan en 1 meisje moest wat dingen voor haar diploma goed oefenen daar heb ik aandacht aan gegeven.

 

Donderdag 20 Maart  

ben ik naar De cirkel gegaan om mijn mozaiek werkstukje af te maken moest nog invoegen

 

Deze week was ik erg moe en heb veel last van men spieren ondaks het goede weer.

Dus dat word komend weekend ook een rustig werekend even bij komen.