Weekend

Vrijd heb ik de hele dag op het kleine adtc mee geholpen met opruimen en wat dingen uit elkaar gehaald.

De tijd schoot lekker op.

en het was voor mij lekker rustig daar houd ik wel van.

 

'savond heb ik niet zo veel gedaan.

Zaterdag ben ik weer wezen zweemmen op het rijtven of ja oefeningen doen in water.

ik heb niet de hele les mee gedaan Ik had veel last van men rug en schouders je voelde goed dat ik een aantal weken niet ben geweest.

dus ben er rond 5 over 12 uit gegaan het was goed genoeg geweest.

Smiddags kwam mijn neefje die wou bij Tante Christel slapen.

nou daar heb je helemaal geen moeite mee dus dat was wel fijn.

,savonds is mijn buur vrouw wat komen drinken.

het was gezellig.

ik ben rond 23:00 uur naar bed gegaan was erg moe.

 

Zondags is mijn neefje rond 10 uur gegaan dfie kwamen ze halen.

Ik had die dag veel last van mijn lichaam en schouders en rug en zo was ook ertg moe.

fud heb niet zoveel gedaan.

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0