Diverse

Heb een hele tijd niks geschreven heb er geen behoefte aan gehad.

Ik heb de laatste tijd veel last van de fibromyalgie ook ben ik erg moe.

doe nog wel de fichio en oefeningen in het zwembad.

ik houdt het helaas geen heel uur vol.

dus ga er na 40 minuten uit.

ook om,dat de greoep voor me soms erg druk is wat voor mij lastig is.

Ik ben ook nog met mijn nichtje naar meckdonalds geweest ze vond het erg leuk.

Mijn neefje heeft op 18 mei zijn communnie gedaan hij was erg trot en blij.

heb op donderdag 22 mei mee geholpen met de verwendag.

op het rijtven ik mocht mee helepeb bij de schoonheids salon daar heb ik bij de voetenbadjes ge zeten heb ook handen gemassert en de voeten.

nu Weet ik even niks meer.

dit weekend heb ik ook weer veel last van men spieren veel hoofdpijn en rug pijn.

Reactie schrijven

Commentaren: 0