En tijd Geleden

Het is een tijd geleden dat ik geschreven heb.

Intussen heb ik ook al vakantie gehad.

Ben naar Diessen geweest met het Kempenkamp.

Het was erg gezellig.

We hebben leuke dingen gedaan.

 

De laatste tijd heb ik weer ontzettend veel last.

Bij het reuma zwemmen kan ik het niet goed volhouden een hele les is best zwaar.

Dus ga ook iedere keer eerder het water uit.

Vaak hoofdpijn en last van mijn rug en nek.

Mijn spieren zijn erg stijf.

Het is niet fijn zelf kan ik er niet goed mee omgaan met de ziekte het beinvloed mijn leven.

Ook omdat ik erg moe blijf.

 

Heb sinds kort wel een zei slaap kussen en dat is wel fijn geefdt een beetje ontspanning snacht.

 

DE laatste dagen heb ik pijn heb een nummer gevonden dat over een komt voor onze ziekte.

Heb gisteren ook weer een keer mee gezwommen met synchroonzwemmen maar dat voel ik nu des te erg en dat frustreert me heel erg omdat ik zo graag zwem maar ik er toch voor moet boeten.

Daarom is het toch beter dat ik niet mee zwem.

Zaterdag 6 September de hele dag bij mijn geweest


geholpen voor feest in die avond voor 12,5 jaar gertrouwd.

het was een vermoeide dag en voel het wel.


Zal wat leuke filmjes met muziek op een pagina zetten sommige nummers vind ik zelf mooi en ze kloppen ook nog voor me.

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0