Vakantie

hoi allemaal

Inmiddels is er weer veel gebeurt.

Mijn lichaam heeft de laatste tijd best weer wat pijn gehad.

Jammer kon ik niet mee zwemmen met de jubileum show van synchroonzwemmen 

er was een nummer voor oud zwemsters maar helaas lukte het niet.

De show was wel erg leuk en de meiden hebben het zeer goed gedaan.

Ik ben van 20 oktober tot en met 27 oktobedr naar Turkije geweest dat was wel fijn.

helaas hebben we daar niet al te goed weer gehad paar dagen wel maar ook vreselijk veel noodweer dat was nbiet fijn om dan daar te zijn.

Maar verder was het wel erg leuk.

als het droog was was het wel lekker weer.

ben samen met mijn ouders en zus met haar gezin.

de kids vonden het ook erg leuk.

nu kunnen ze niet meer denken dat het in Turkije altijd stralend weer is want dat is echt niet zo.

Inmiddels ben ik ook gestopt met Warm watert zwemmen omdat dat veel te druk was de groep was voor mij te druk dus niet haalbaar.



Reactie schrijven

Commentaren: 0