Terugblik

Het is een hele tijd geleden dat ik geschreven heb.

Heb mijn webblog verandert en wat beter op gesteld.

 

Het laatste half jaar zijn er voor mij veel veranderingen geweest waar ik zelf veel last van heb gehad

 

Ben verandert van werkplek want helaas moest onze afdeling de afdeling dagopvang van Atlant sluiten dat moest allemaal erg snel dus was kijken waar iedereen kwam te werken.

Wat niet voor iedereen een makkelijke situatie was.

Voor mij was het lastig om een geschikte plek te vinden uiteindelijk hebben ze toch iets

wat bij mij aan sloot wat ik nodig had.

 

Nu werk ik in Asten in de Lindestraat doordat ik naar Asten ging moest er veel voor me veranderen.

Andere werktijden  en ik ga nu voortaan met de bus

Doordat ik andere tijden heb moest er thuis ook het een en ander verandert worden.

Dus voor mij een hele verandering waar ik op de dag van vandaag nog ontzettend last van heb.

Gelukkig begin nu wel mijn plek te krijgen.

 

We zitten nu samen met de Oro in een gebouw De mensen die arbeid matige dagbesteding doen zitten bij ons in de ruimte of ja wij zitten eigenlijk bij hun in de ruimte want het gebouw is van Oro.

Ik zit nu zelf ook meer bij de mensen van Oro daar doe ik nu wat kleine ondersteuning waar nodig is

en dat gaat goed moet soms wel de rem er op zetten omdat ik over mijn eigen kunnen heen wil gaan en dat is niet goed.

Voor nu zit ik wel op mijn plek Maar als zo iets in helmond zou komen dus Atlant en Oro in 1 ruimte me de zelfde opzet als nu in Asten dan zou ik toch naar Helmond terug willen.

Dan kan ik op de fiets en dat is wel fijner voor me.

Of ik moet het dan zo goed naar men zin hebben dan is het een ander verhaal maar dat zien we dan wel weer.

 

In middels is voor me de pmt ook weer gestart het is nog heel erg moeilijk om me daar bij de ontspanningsoefeningen te ontspannen.

De laatste weken voor de vakantie konden we niet in de gymzaal van de school waar de pmt gegeven word want het was erg warm in die zaal dus zijn we gaan wandelen was wel omschakelen Nu ligt het 7 weken stil inverband de schoolvakantie en is de school dicht wel lang voor me maar naar een andere locatie uit te wijken is niet fijn dus maar even stil gezet.


Nu komt de vakantie er weer bijna aan ga weer met Kempenkamp mee we gaan naar een nieuwe locatie.

Vanmiddag komt Hilde mijn harts vriendin naar me toe en hebben we hier een bbq.

 

Dit was het voor vandaag.

 

Groetjes Christel

Reactie schrijven

Commentaren: 0